Maksu- ja toimitusehdot

Päivitetty 16.3.2017

 

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Tilauksen voi maksaa useimpien maksunvälityspalveluiden avulla suomalaisten pankkien verkkopankkimaksulla (Checkout.fi) ja luottokorteilla (Paypal) tai suoralla tilisiirrolla.

Tilisiirrolla maksettavat tilaukset postitetaan sen jälkeen kun maksu näkyy tilillämme.

Maksunvälityspalvelut

Verkkopankkimaksujen maksunvälityspalvelun tuottaa Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6). Checkout välittää verkkokaupassa tehdyn maksun meille. Asiakkaan tiliotteella maksun saajana näkyy Checkout Finland Oy. Lisätietoja palvelusta löydät Checkoutin verkkosivuilta.

Luottokorttimaksuissa maksunvälittäjäpalveluna toimii Stripe. Maksukortteina käyvät Visa, MasterCard ja American Express. Korttitiedot välitetään maksunvälittäjälle suojatun yhteyden kautta (SSL). Emme tallenna luottokorttitietoja verkkokauppamme tietokantaan missään vaiheessa.

Verkkokaupan kolmas maksunvälityspalvelu on PayPal. Maksun voi tehdä PayPal-tilin saldolla tai luottokortilla. Maksaminen luottokortilla ei vaadi asiakkaalta rekisteröitymistä PayPalin asiakkaaksi.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tilaukset Suomeen ja Ahvenanmaalle toimitamme postipakettina. Lähetys saapuu noudettavaksi lähimpään postitoimipisteeseen, josta saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

Ulkomaan tilauksissa käytämme toimitustapana EMS-pakettia tai Economy maxi kirjettä (mahdollinen ale 2kg tilauksille).

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan kaikkialle postin välityksellä. Jos haluat noutaa tilauksesi tai muun poikkeavan toimitustavan, ole yhteydessä meihin ennen tilauksen jättämistä.

Toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti-­ ja pakkauskulut. Näet tilauksesi toimituskulut kassa-sivulla ennen tiauksen vahvistamista. Toimituskulut noudattavat pääosin Suomen Postin hinnastoa. Maksamme kaikki toimituskulut yli 500 euron tilauksille Suomeen ja Ahvenanmaalle sekä yli 1200 euron tilauksille ulkomaille.

Toimitusaika

Pyrimme lähettämään tilaukset Postin toimitettavaksi parin seuraavan arkipäivän aikana tilauksesta. Posti toimittaa lähetykset voimassa olevien palveluehtojensa mukaisesti. Lisätietoja Postin verkkosivuilta www.posti.fi .

Viallisen tuotteen palautus

Tarkastamme kaikki verkkokauppaamme tulevat tuotteet ja kerromme mahdollisista poikkeamista tuotekuvauksen yhteydessä.  Jos tuote on rikkoutunut toimituksen aikana tai sen kunto ei vastaa tuotekuvausta, ole yhteydessä meihin. Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen.

Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@arisdesign.fi tai puhelimella numerosta +358500424501. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kanssamme.

Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Pakkaamme tilatut tuotteet huolellisesti. Mutta valitettavasti tästä huolimatta lähetys voi vaurioitua postitoimituksen aikana. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ole myös yhteydessä meihin, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.